fredag 21. oktober 2011

Going up?








6 kommentarer:

  1. Hei Sissel !
    Så fine disse bildene var, likte spesielt de to første :0) Takk for kommentar inne hos meg ;0)
    Jeg er faktisk litt usikker på innstillingen jeg hadde på akkurat dette bildet, men tror ikke jeg hadde noe spesielt. Prøver meg som regel frem. MEN, jeg brukte en linse opp til 200mm. Hvilket kamera har du ? Tenkte jeg kan jo memorere litt bedre neste gang jeg tar landskapsbilder og gi deg et vink ;0) Jeg har Nikon kamera.
    Så flink du er til å knipse bilder, jeg får ta noen fotokurs jeg også ser jeg ;0)

    SvarSlett
  2. Plutselig havnet jeg her gitt, og det ble man jo ikke lei seg for, hærlig høstbilder :-)

    SvarSlett
  3. Denne var ny for meg.. Flotte høstbilder her.. :)

    SvarSlett
  4. Der var du ja :-) Så du hadde lagt deg som følger hos meg, så koselig. Og så flott bilde du har tatt av treet - jeg bare elsker trær. Gøy med en ny fotoblogg, jeg kommer igjen jeg. God helg!

    SvarSlett
  5. God morgen god morgen :-) Du spurte om fokus du, og jeg har lite `peppling` for å si det sånn! men jeg fokuserer vel på det jeg ønsker i fokus, så enkelt, jeg kan få `regler` i grunn.
    Bruker en litt større blender på slike landskapsbilder, rundt 9 sånn ca..., VET jeg slulle brukt stativ for at kamera skal få stå helt i ro, men det gidder jeg alt for sjelden å drasse rundt på.

    En anen ting er at bildene kan forandres I BLOGGER, dvs at de er klårere før de lastes inn??? vet ikke om du har merket noe til det?? vel... så var det hos meg, og da gikk jeg over til å gjøre den om til png før innlasting. Ble litt bedre da!

    Å ja, bare spør, ingen fare. Friends!! Ikke den største kunnskapabanken jeg men deler nå de få triksa jeg kan. Bruksanvisninger er jo så gørre kjedelig atte...

    God lørdag til deg, her står fototur med bloggvenner i fokus i dag!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.