onsdag 19. oktober 2011

Stuck in the moment




2 kommentarer:

  1. Liker veldig godt disse stemningsbildene av høsten som klamrer seg fast. Og den fine båten, som nok har en historie..

    Det der med klarhet, neimen om jeg vet. Jeg bruker jo autofokus på slike bilder, mens jeg bruker manuelle innstillinger på lukkertid og blenderåpning. Og jeg har et objektiv jeg er veldig glad i: et Sigma 70-300 mm som egner seg veldig bra til den slags bilder. Men - mye har godt på læring og feiling, og så finner man en ege teknikk på tingene - og en feeling! :)

    Melder meg som følger - for som nybegynner har du mye bra! :)

    SvarSlett
  2. Liker sammenhengen mellom bilde og tittel her. Du har fanget høsten i et øyeblikk før vinter`n setter inn,- liker tanken og motivvalg.
    Veldig fin strand-serie du har under her også :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.