søndag 27. november 2011

Berit, the beast...













16 kommentarer:

  1. For noen utrolig flotte bilder! Hvor i Øygarden er dette?

    SvarSlett
  2. Takk for svar! Jeg er ikke spesielt godt kjent i Øygarden men jeg har en venninne i Torsvik og så har vi et par firmaleiligheter på Hellesøy Brygge. Jeg fikk litt lyst til å reise ut til Hellesøy en vindfull helg når jeg så disse bildene!

    SvarSlett
  3. Her er det krefter i sving :) Sikkert litt spennende også å fotografere stormen, men vær forsiktig! Flotte bilder.

    SvarSlett
  4. Häftiga och vackra bilder! Vilket fint ställe, ser så idylliskt ut, trots stormen...Ha det så bra :)

    SvarSlett
  5. Ja det var en heftig storm..Fine billeder man kan godt fornemme styrken i vinden..;D

    SvarSlett
  6. For noen bilder. Stum.
    Nyt kvelden

    SvarSlett
  7. Ett stormigt hav, så fantastiska bilder.

    SvarSlett
  8. Tøffe bilder av besøket som Berit gjorde langs kysten.
    Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  9. Dette er mektige og spennende bilder av Berit. Jeg må innrømme at jeg skulle gjerne se en gang naturkreftene utfolde seg. Vi fikk litt vind, men det var ikke stort. Men så bor vi i Drammen... Ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Det var mektige og kjempeflotte bilder! Ønsker deg en kjempefin tirsdags ettermiddag!:)

    SvarSlett
  11. No fekk eg "heimlengsel" enda eg var der for bare to veke sia ...;0)

    SvarSlett
  12. Det var vackert ...trots storm...ja eller kanske tack vare stormen ;-))

    SvarSlett
  13. Det var magiske bilder:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Rigtig smukke billeder :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.