onsdag 9. november 2011

Butterfly, butterfly (the last hurrah!)







6 kommentarer:

  1. Åhhh, for noen nydelige bilder!
    Jeg lengter etter vår allerede!!! Det tyder vel på at det kan bli en lang vinter ;)

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Jeg trodde med det samme at du hadde sett sommerfuglen nå men Hestehov blomster jo ikke på denne tiden. Jeg tror nesten jeg likte det siste best, hvor du fikk fokus midt på "hovedpersonene"

    SvarSlett
  3. Så vackert, fint fångat av amiralen! Min favorit idag blir nog den första :)

    SvarSlett
  4. Lekre bilder! Hehe ja smaken er jammen delt, min favoritt er den midterste :-)

    SvarSlett
  5. Sommerfugler og hestehov,ja jeg drømmer allerede om våren...

    SvarSlett
  6. Kjempefine sommerfugl bilder. Vi får glede oss til neste sommer, da skal jeg i hvert fall på sommerfugl jakt :))

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.