onsdag 23. november 2011

Passing through

9 kommentarer:

  1. Det er nydelige farger du har fått frem her!

    SvarSlett
  2. Nydelig stemning.
    Stille...
    Flott fotografert!

    SvarSlett
  3. Vackert kvällsfoto, fina färger och ljus.

    SvarSlett
  4. Fantatisk flot, super farver på billedet..;D

    SvarSlett
  5. Dette ble lekkert! Skarpt og fint og med lune farger. Headeren din er råfin forresten :-)

    SvarSlett
  6. Superflott bilde! Jeg er imponert! Kveldsfotografering er vanskelig synes jeg.

    Velkommen til den nye fotobloggen min:o)

    http://helene-photography.blogspot.com/

    Heleneklem

    SvarSlett
  7. Kjempeflott bilde!
    Er det bussen som kjører forbi?
    Sa jeg at det var kjempeflott?

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Skrev litt for fort, så jeg prøver igjen med å si at dette var utrolig flott! Nydelige toner i bildet!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.