fredag 18. november 2011

Stay on these roads





14 kommentarer:

  1. Dette var virkelig lekkert Sissel!

    Ha en riktig fin fredagskveld!

    SvarSlett
  2. Så spennende bilder du har! Får dem ordentlig stilige!!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder med trollsk uttrykk;o)

    SvarSlett
  4. Duse spennende og flotte bilder Sissel :))

    SvarSlett
  5. Flotte bilder ... liker bruken fokus og blur :)

    SvarSlett
  6. Flotte billeder man får lyst til at gå en tur..;D

    SvarSlett
  7. Veldig flotte bilder :) Hva har du gjort med bildene?

    SvarSlett
  8. Ble ikke helt enig med meg selv hvilket jeg likte best.. Begge er flotte!

    Hmmm... det nederste oppleves mest mystisk. Spennende og drømmende = favoritt :-)

    SvarSlett
  9. Å så fint! Jeg elsker bilder fra skogen og veiene der.. :)
    Er så glad det er søndag i dag og at vi skal ut å gå selv om tåka er så tjukk her nå at vi ikke hører et eneste fly komme og gå fra Torp! Hm...

    God søndag :)

    SvarSlett
  10. Fantastiske bilder, blir sugd inn i dem. Flott komposisjon, farger og fokus.

    SvarSlett
  11. Der ville jeg gjerne ha gått.
    Vakkert.
    Ha en flott dag

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.