søndag 13. november 2011

This alone is love

5 kommentarer:

  1. Så fint! Nu är det inte många löv kvar...

    Här har vi också grått och trist väder och jag har jobbat natt hela helgen, så jag har inte varit ute någonting...Hoppas på lite solsken till veckan :)

    SvarSlett
  2. Sterkt bilde: Alene mot strømmen på en måte... Liker det godt :-)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar. Jeg er på jakt etter å ta et noe liknende bilde som dette, dvs. ett tre med kun ett blad igjen på, om jeg klarer det gjenstår å se men det gjelder egentlig bare å følge litt med rundt seg nå på denne tiden. Og hvilket program jeg bruker er Photoshop CS5 som jeg kan absolutt kan anbefale.

    SvarSlett
  4. Vakkert! Takk for kommentaren hos meg Sissel, javisst tar det tid å lære seg foto :-) Vi er nok alle like utålmodige, og vil helst ha resultater raskt. Men jeg lover, jo mer du knipser og studerer hva du gjør riktig og hva du gjør feil, jo bedre blir du dag for dag. Og langt har du kommet allerede, for du har mye flotte bilder!

    SvarSlett
  5. Kjempefint med det grønne bladet mot den duse bakgrunnen!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.