onsdag 2. november 2011

Water of life









6 kommentarer:

  1. Härliga bilder, så mjukt och fint vatten! jag har inte provat att fotografera rinnande vatten med korta(?) slutartider...måste ut o pröva :)

    SvarSlett
  2. Vakkert slør!

    Du har en fin blogg
    med flotte bilder!

    Legger meg til som følger,
    og kikker innom igjen senere.
    Med glede!

    SvarSlett
  3. Du leker med lang lukker du også Sissel, utrolig morsomt ja, helt hekta om dagen jeg faktisk :-)

    SvarSlett
  4. Her var det også fine bilder i bekkefaret. Så stilige bilder. Takk for kjempekoselige kommentarer i min blogg :)
    Hilsen Mette

    SvarSlett
  5. utrolig vakre bilder. Jeg elsker å ta bilder av fosser....er bare sååå alt for lite av dem rundt meg..:-)

    kos deg med helgen

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.