onsdag 28. desember 2011

Citylights

5 kommentarer:

  1. Så flink du er Sissel, blir inspirert jeg :0) Ha en fin dag :0)

    SvarSlett
  2. Staselig bygg dette. Stilig med logoen som er framheva. Kjenner egsavner Bergen litt når eg ser slike bilder. Bur ikkje SÅ veldig langt unna, men det blir aldri til at eg tek turen. Kjenner det hadde vore kjekt å berre gått rundt og observert. Ha ei fin romjul. :-)

    SvarSlett
  3. Lekkert! Så fint med s/h og en reklameskilt i farger. Men jeg falt veldig for de flotte bildene dine i innlegget under. Veldig spennende - jeg elsker gamle hus, de er så spennende fotoobjekter! Ønsker deg et godt 2012 År, skal vi si at i fotoverden må det klaffe som best, men også ellers. En klem til deg!

    SvarSlett
  4. Vilken fint foto. Det är en väldigt konstig väder vi har just nu..här nere i småland bara blåser.Önskar dig ett gott nyt år =)

    SvarSlett
  5. Häftig bild!! Som svar på din fråga om vädret här...så kan jag säja att vi mestadels har dåligt väder här också...inget fotoljus överhuvudtaget, så ibland har jag använt vissa bilder från andra dagar :) Ha det gott och tack för dina fina kommentarer hos mej :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.