lørdag 31. desember 2011

Jump on...







7 kommentarer:

  1. Vakre og stemningsfulle bilder av toget. Likte best de to nederste. Og det gjorde seg i svart-hvitt!

    Godt nytt år!
    Skal du ta bilder av fyrverkeri du da? jeg skal prøve på det tror jeg.

    SvarSlett
  2. Hej Sissel, superfine billeder, lidt old time stemning...Du ønskes et godt nytår og tak for søde kommentarer hos mig i 2011...Jeg glæder mig til at se flere fine billeder hos dig i det nye år...Klem

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et riktig Godt Nytt år!

    SvarSlett
  4. Flotte perspektiver i bildene dine!

    Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!

    mvh Knut

    SvarSlett
  5. Flotte bilder igjen. Du er dyktig! Og s/h gir en fin stemning i bildene. Gleder meg til å følge deg videre:)Ønsker deg en fin kveld, og et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Dette har eg kjørt med mange ganger. Og mange har stått på holdeplassen "min" leeeeenge for å vente på kryssende tog!!! Og alt de har sett då er ein fjellvegg! Jaja, minner kom fram no gitt. Stilige bilder, gjorde seg i svart/kvitt! Ha ein fin nyttårsdag! :-)

    SvarSlett
  7. God forsättningen på det nya året...och väldigt vackert foto.=)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.