mandag 9. januar 2012

Downtown Train







9 kommentarer:

  1. Mesterlig! Og godt nyttår!

    SvarSlett
  2. "Til tross for" bildet er i svart/kvitt så har du på ein måte fått fram ein farge i lyset likevel! Tenker vår når eg ser dette! Herlig!

    SvarSlett
  3. Nydelig lysspill i disse bildene:) Stilig ble det!

    SvarSlett
  4. Jeg har tittet gjennom alle fotoene jeg har gått glipp av i det siste, så flink du er Sissel :0) VIrkelig flott det du viser. Jeg er imponert - du må være stolt :0)
    Hmmm, jeg får gjøre alvor av mine kursplaner...;0) Ha en fin uke :0)

    SvarSlett
  5. Flot jeg kan godt lide skyggerne på toget...;-D

    SvarSlett
  6. Fantastisk samspill mellom lys og skygge her :-)

    SvarSlett
  7. Stilige bilder i sort/hvit med flott lys og skygge i bildene. Tøffe :))

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte bilder i sort/hvitt, så flink du er til å fange lys/skygger :) Får lyst til å ta en togtur til Bergen jo!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.