søndag 15. januar 2012

Magical waterfalls




12 kommentarer:

  1. Så vackert med det mjuka forsande vattnet! :)

    SvarSlett
  2. Ett ord finner jeg,,NYDELIG,,
    Klem Marit.

    SvarSlett
  3. Nydelig! Jeg har veldig lyst å finne et sted for å prøve ut lang eksponering. Det er jo så virkningsfullt! Bruker du ND filter her?

    SvarSlett
  4. Helt nydelig. Flott slør og eventyraktig :)) Ha en fin søndag Sissel.

    SvarSlett
  5. Ja, det er magisk...vakkert!

    God kveld til deg! ; )

    SvarSlett
  6. Heisann...)

    Så vakre bilder, kommer nok til å titte innom igjen. Du er hjertlig velkommen til å ta en titt på min blogg: http:solkarina15.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Rett og slett magisk, ja!! Herlig i svart/kvitt! Inspirerende!

    SvarSlett
  8. Meget meget smukt..Godt fanget..;-D

    SvarSlett
  9. Ohoiii, her har du fanget det vakreste slør. Drittlekkert i sort hvitt, det forekler motivet så, og en fester blikket akkurat der en skal :-)

    Finfuin ukestart til deg.

    SvarSlett
  10. Ja dette var magisk! Utrolig lekkert, jeg har ikke tenkt på at "sløret" vann ble bra i svart/hvitt men det er det jo.

    SvarSlett
  11. Så nydelige bilder,ikke bare disse to,men jeg har sett litt nedover siden her,og er så imponert over det jeg har sett.Vakkert-vakkert-vakkert.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  12. Dette var flott altså, - ser skikkelig trollsk og magisk ut. Jeg sier bare WOW :0) Utrolig flott !

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.