torsdag 26. januar 2012

One two trees...










9 kommentarer:

  1. Kjempeflott.Greinene ser ut som armer som strekker seg mot himmelen:)

    SvarSlett
  2. flot vinkel, det ser lidt uhyggeligt ud..;-D

    SvarSlett
  3. WOW! Kule bilder! Liker spesielt godt nr 2 ; )

    Ønsker deg en fin fredag Sissel!!

    SvarSlett
  4. Oi... nesten litt skumle! Stilig!

    SvarSlett
  5. Så stilig Sissel, ble nesten redd jeg :0) Ble jo litt skummelt detta ;0) Litt enig med Fotonita -likte nr.2 best ;0)
    (ps - angående kommentaren hos meg - ja en hel butikk M&M er utrolig - får blandede følelser for det ja - men det er noe med at alt kan selges...mine turvenniner digget M&M mens jeg gikk rundt å knipset interiøret...hehe)
    Ha en riktig God Helg ! :0)

    SvarSlett
  6. Dette var en utrolig tøff serie! Hadde vært kult i stort format på en hvit stor vegg!
    Topp!
    God helg:)

    SvarSlett
  7. Så stilig Sissel! Disse bildene likte jeg godt. Herlig vinkling og kreativt. Ha en super helg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.