mandag 23. januar 2012

A perfect day!!








15 kommentarer:

  1. Ja det ser verkligen ut som en perfekt dag, otroligt vackra bilder!! :)

    SvarSlett
  2. DET var noe flotte vinterbilder Sissel!! Nydelig i s/h!

    Ha en fin dag! ; )

    SvarSlett
  3. Vinter og sne!! jeg sitter her og synger faktisk :-) sola ser en å... nesten så en kjenner smaken og lukta av apelsiner og kakao.

    Likte så godt hvordan gjerde her svinget seg inn i bildet, ja også sort hvitt= tøft!

    Fin fin tirsdag ønskes deg Sissel. Anneklem.

    SvarSlett
  4. Å, jeg er så begeistret for sort/hvitt og snø! Flotte, flotte bilder! Men stranden min er dessverre vinterlig, dette er ikke sommerbilder, men tatt i januar i Polen, Orlowo.

    SvarSlett
  5. Hello Sissel,
    These are fantastic shots!!
    Amazing to see this light on the snowy landscape.
    Beautiful in black and white.
    Here in Holland the snow will not come this winter.

    Greetings, Marco

    SvarSlett
  6. Får vel ikke mer vinterstemning enn dette! Herlige bilder :)

    ○ Beate ○

    SvarSlett
  7. Ja forstår godt det er ein perfekt dag! Spesielt det tredje var herlig med svingen innover! Korleis får du sola som stjerne??

    SvarSlett
  8. Superflotte vinterbilleder...;-D

    SvarSlett
  9. Så idyllisk og vakkert! Flotte og stemningsfulle bilder i svart/hvit. Ha en fin kveld Sissel.

    SvarSlett
  10. Kjempelekre vinterbilder,og så fint det var med s/hv.her:)

    SvarSlett
  11. Oy, det må jeg kalle en perfekt dag ja :=) Kjempeflott !

    SvarSlett
  12. Kanonfina vinterbilder ! Ser riktigt skönt ut i det kalla vädret !

    SvarSlett
  13. Nydelig! Fikk nesten påskestemning her jeg sitter ... for selv om det sikkert er kaldt, så tilfører sola varme i bildet. Egentlig ikke så veldig mange ukene igjen av denne vinteren :o) Gjett om jeg ser frem til våren?

    Ireneklem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.