fredag 10. februar 2012

Houses side by side













6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder på husen, fina vinklar och passar bra i svart vitt! trevlig helg på dej :)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekre utsnitt i dine to første her, falt pladask for dem begge :-)

    Sort hvitt ER lekkert det ja, om en finner de rette motiv som du har gjort her. Jeg derimot håper på en fargerik da, vært forkjøla og ut av drift så lenge nå at det kjør i mine Nikonfingre :-)))

    Ha en superlørdag vennen, kos dæ!

    SvarSlett
  3. Igjen flotte bilder fra denne riktig så vakre by med den pittoreske arkitektur og omgivelser. Som jeg sagt før, liker jeg svært godt svart hvitt bildene dine,- de dekker så fint hele skalaen.
    Riktig god helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra byen din.Sjarmerende med husene tett i tett,og alle smauene imellom dem:)

    SvarSlett
  5. Der var mange trange gater, smug og vakre hus. Lekkert med S/H her :)

    ha en super helg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.