tirsdag 21. februar 2012

One day at the Opera















7 kommentarer:

  1. Veldig flotte bilder av operaen, Sissel! Det første bildet blir min favoritt - skyene på himmelen går liksom i ett med glassflatene på operaen. Ei bra norgesreklame du fanga der:-)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av opera bygget! Nydelige speilinger! Jeg liker alle, men bilde nr 3 er favoritten ; )

    God uke til deg! : )

    SvarSlett
  3. Skønne billeder af et skønt sted, nr. 1 er også min favoritit...;-)

    SvarSlett
  4. Meget smukke billeder af en super flot bygning. Jeg holder på nr. 3.

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra Operahustaket.Flotte speilinger i glassveggene.Måå komme meg dit en gang så jeg får ta bilder der:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Operaen vår er flott!! Det er sikker og vist :) Det beviser du med disse nydelige bildene Sissel. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, Sissel! Det er et riktig så fotogent byggverk, og med skam å melde: jeg ikke har fått vært der,- sånn på ordentlig, med kameraet ennå! Jeg holder en knapp på det tredje bildet ditt, til tross for at de alle er gode! Er svak for refleksjoner og rene linjer!
    Ha en flott dag videre:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.