lørdag 4. februar 2012

A postcard from Frotveit





7 kommentarer:

  1. Så vackert vinterlandskap! :)

    SvarSlett
  2. Ååh...får litt hjemlengsel når jeg ser disse vakre vinterbildene...
    Nydelig fotografert Sissel! : )

    SvarSlett
  3. smukt vinterpostkort...;-D

    SvarSlett
  4. Flotte vinter bilder Om jeg ikke får hjemlengsel, som Fotonita, så får jeg i alle fall lyst til å dra ut på tur!

    Fortsatt god søndag!

    Irene

    SvarSlett
  5. Hvor er Frotveit ? Flotte bilder Sissel - neste gang skal jeg også ta med sola, vanskelig å få med på mobilkamera på en buss bare :0) Ha en flott dag ! :0)

    SvarSlett
  6. Nydelige vinterbilder i s/hv.Flott når snøen henger på trærne som her:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.