mandag 27. februar 2012

Sinking art...







8 kommentarer:

  1. Jätte fina och intressanta bilder.Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Er du på besøk i Oslo :0) Likte særs bilde nr. to med paret som står til venstre ;0)

    SvarSlett
  3. Det første bildet er i en klasse for seg selv, synes jeg :-) Lyset og livet i skyene kombinert med gjenskinnet i isen og -the sinking ship gir et overveldende flott inntrykk.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder :o) Skyene, og fargene sort, hvit og grått ble utrolig lekkert her. Ha en fin kveld Sissel.

    SvarSlett
  5. Snygga bilder! Nr två blev min favorit, så fint med siluetterna av paret :)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder Sissel! Det andre bilde er min favoritt ; )

    Ønsker deg en fin dag! ; )

    SvarSlett
  7. Flot serie, og fint du har fået lidt mennesker med på nr. 2 billede, men de er alle tre gode..;-D

    SvarSlett
  8. Fin kunst det der og det er også dine bilder. Tror kanskje det med paret er min favoritt.

    Forsatt god uke til deg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.