mandag 13. februar 2012

Stairways








11 kommentarer:

  1. SMUKKE - SMUKKE billeder. Meeen, jeg tør ikke gå på trappen;-)

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  2. Hvor har du funnet dette fantastiske huset? Er det i Norge? Uansett - flotte bilder - utrolig stemning, dyster.

    SvarSlett
  3. Gammelt, slitt og vakkert! liker godt denne serien Sissel!

    Ønsker deg en herlig dag! ; )

    SvarSlett
  4. Rett og slett stilig! Der sku eg ha vore!! Er trappene trygge å gå i??? Må jo vere ein fantastisk plass å ta potretter ved!

    SvarSlett
  5. Denne serien likte jeg virkelig!

    Kombinasjonen av motiv og etterbehandling gjorde dette kjempeflott!

    mvh Knut

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte bilder Sissel :)) Ha en fin tirsdag.

    SvarSlett
  7. Vilket spännande hus, både charmigt och lite kusligt, jättefina bilder av det också!

    SvarSlett
  8. Flott og spennende blogg du har - slenger meg på som følger! :-)

    SvarSlett
  9. Røfft og stilig.Kjempefine bilder:)

    SvarSlett
  10. Røft hus, som ser veldig fotogent ut! Gode bilder her. Likte virkelig fargevalget i etterbehandlingen!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.