onsdag 1. februar 2012

Step by step..












10 kommentarer:

  1. Herlige og detaljerte by bilder fra Bergen. De er så fine i sort/hvit. Ha en fortsatt fin kveld Sissel.

    SvarSlett
  2. Hvor ser der hyggeligt ud, og detaljerne kommer rigtig frem i b/w ;-)

    SvarSlett
  3. Herlige vakre Bergen :) Og en vakker header du har av et nydelig kveldsbilde i parken!

    SvarSlett
  4. Det slår meg stadig at de er så delikate, disse flotte svart/hvitt bildene og motivene dine! Veldig bra!

    SvarSlett
  5. ÅÅåå, nå fikk jeg hjemlengsel - fikk lyst å gå i gatene og vandre rundt...så vakker stemning du fanger :0) Utrolig bra :0)

    SvarSlett
  6. Nydelige by bilder fra Bergen Sissel! God stemning i bildene ; )

    SvarSlett
  7. Skønne billeder og du fik også lige en mand med der...Det går fremad..;-D

    SvarSlett
  8. Nydelige, stemningsfulle bilder.

    SvarSlett
  9. FLotte s/h bilder. Det er en kunst å ta fine s/h bilder synes jeg. Krever mye mer av meg som fotograf enn farger. Du er flink!

    SvarSlett
  10. Veldig fine bilder!Har aldri vært i Bergen,men det ser så flott ut med de trange gatene og passasjene mellom husene...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.