lørdag 10. mars 2012

Adorable!!!















14 kommentarer:

  1. Flotte bilder av den lille hjerteknuseren!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Mette

    SvarSlett
  2. Aldri sett ei så søt and! Herlige bilder! : )

    SvarSlett
  3. Helt enig med dig - den er SKØN!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  4. Så søte og fine bilder Sissel :o) Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Ja den er virkelig "Adorable!!!"! Herlige bilder av en skjønn skapning :-)

    SvarSlett
  6. Har du sett så nydelig den var.Og kjempeflotte bilder av skjønnheten:)

    SvarSlett
  7. Å jøje meg så nydelig den var! Har ikke sett en slik før, jeg! Bilde nr 2 forelsket jeg meg helt i! Du er så god med kameraet!
    Ha en flott ny uke Sissel:)

    SvarSlett
  8. Så flotte farger den har, og fine bilder fikk du tatt!

    SvarSlett
  9. Næmen, er jo ender hos deg òg, jo! ;) Artig! Så flott den er i fargene sine, da.. det var ikke "min" så derfor s/h ;)

    SvarSlett
  10. Så eksotisk! Er den lokal....? :-)

    SvarSlett
  11. Sååå fin!! jag gissar på att det är en bläsand, en sån såg jag för första gången, här förra vintern :)

    SvarSlett
  12. Vad söt den var...jätte fina bilder.Kram

    SvarSlett
  13. Oyyy, det var en spesiell and, og så fine og søt...bilde to var jo så adorable :0) Ha en flotte dag :0)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.