fredag 9. mars 2012

At the crossroads...

6 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde:)God helg:)

    SvarSlett
  2. Dette er så kult, Sissel! Husker det andre bildet ditt også... Hmm,- det jeg sitter og lurer på er hvordan du har gjort dette,- om det er i selve fotograferingen eller etterbehandlingen. Minner meg litt om før i tiden da man smurte vaselin på linsen. Uansett,- veldig fin effekt, likte også sepiatonen som gir en veldig fin atmosfære til bildet!
    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  3. Dramatisk bilde. Likte dette. God helg!

    SvarSlett
  4. Fantastisk bilde, Sissel. Hvilken vei vil han velge? Alle valg vi tar er av betydning og dette har du fått frem på en symbolsk måte i bildet ditt. Jeg liker også svært godt hvordan du blurer ut deler av bildet og sepiatonen gir en knall effekt. Dette er virkelig et godt stykke fotoarbeid. Jeg elsker denne type bilder. Håper du får en fin helg. Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Veldig fint bilde! og en flott blogg:-) God helg!

    SvarSlett
  6. Liker fargetonene og stien som viser vei.....Flott bilde Sissel :o) Jeg er på hytta og her blåser det veldig med snø i luten, ikke akkurat vår vær her! Men vi får nyte dagen.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.