mandag 5. mars 2012

I live in the white house...







You will find it...



12 kommentarer:

  1. Jeg finner det ikke...Men koselig strøk du bor i da. Litt for tett for min del da, jeg har jo bare 2 hus i en halv kilometers radius fra meg. Fin fine bilder også! Som alltid.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Åja det kvite huset... ;-D Stilig!

    SvarSlett
  3. Hehehe,ja det tror jeg så gjerne.Flotte bilder av de hvite husene:))

    SvarSlett
  4. Hehe - herlig bilde Sissel! : )
    God dag til deg!

    SvarSlett
  5. Stilige bilder!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Hehe, jeg tror det er det til højre for det hvide hus i midten...;-D Flotte billeder..

    SvarSlett
  7. Fantastiske hus med sjarm og to herlige bilder :)) Ha det fint Sissel.

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, herlig lekre komposisjoner! Hehe ja du unngår ihvertfall besøk med den beskivelsen :-)

    SvarSlett
  9. Vet du Sissel, dette var et kjempestiligt svart/hvitt bilde. Virkelig kreativ du...synes dette er gjorde seg riktig godt i svart/hvitt :0)
    I morgen drar jeg til vestlandet, gleder meg for nå er det jammen altfor lenge siden jeg var i heimlandet :0) Håper jeg får vær og tid til fotturer :0)

    SvarSlett
  10. Fantastisk kult, Sissel! Det øverste,- glimrende, rett og slett!
    En fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  11. Flotte bilder av vår flotte by!

    SvarSlett
  12. Supert og stilig med en flott tittel!

    mvh Knut

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.