mandag 30. april 2012

Break on through..











 

the other side...

10 kommentarer:

  1. Spennende motiv som jeg synes du får gjort mye ut av med både perspektiv og etterbehandling!

    mvh Knut

    SvarSlett
  2. utrolig fin serie, der jeg likte det første og siste bildet aller best,- men serien er helhetlig og bildene utfyller hverandre perfekt. :)

    SvarSlett
  3. Flott serie dette Sissel, jeg tror jeg ville gitt de litt mer kontrast for å fått litt mer dramatikk i de. Men det er jeg....og ja, ser absolutt at jeg skulle lagt på sort hvit på mitt bilde... ;)

    SvarSlett
  4. Flott serie, Sissel. Jeg også likte veldig det øverste og nederste bildet!Utrolig hva som kan bli både spennende og interessant via kameraet!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Røft og tøft! Stilige motiv! Du har jammen meg et godt øye for motiv, Sissel :-)
    Hvor er dette hen?

    SvarSlett
  6. Motiver finnes overalt, og ditt andre bilde her Sissel falt jeg så for, form og farge satt som støpt!!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott serie!
    Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  8. Fantastic photograph. I am greeting

    SvarSlett
  9. Du er flink både til å fange stemning og finne navn til bildene som beskriver bildene dine :0) ÅS ser jeg at du er flink med etterbehandling.....Flott :0)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.