søndag 20. mai 2012

A house with a view...

8 kommentarer:

  1. Åååå,- det var skikkelig kult, Sissel! Fine farger og så likte jeg den korte dybdeskarpheten!
    Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett
  2. Ja, huset alltid med, en skulle ønske en var mer der, he he
    Fokus har du satt helt på rett plass i dette bilde Sissel også sås stilig med de stripene på snegla.


    Likte å godt bildene under her fra Bergen by, litt sånn travle dager her for tia så ikke hatt tid til så mye blogging, men trivelig å at en kan kose seg lenger i hver blogg før en går videre.

    Varm Anneklem over fjella til deg.

    SvarSlett
  3. Ser at det er en stund siden jeg var her sist ... Mai er en travel måned og jeg rekker ikke så bloggbesøk for tiden. Men nå har jeg i alle fall oppdatert meg her. Mange flotte bilder og motiver som du har funnet i Bergen! Kanskje gubben og jeg får til den turen vi måtte avlyse i fjor. Massivt regnvær på MC er ingen fornøyelse :o(

    Ha en super uke!

    Ireneklem

    SvarSlett
  4. Skikkelig flott motiv og bilde, Sissel! Fascinerende skapninger de der "husdyrene" :-)

    PS! Bare gled deg til skrekkblandet fryd, hehe ;-)

    SvarSlett
  5. Kjekt å ha huset sitt på slep ;-) Flott bilde! Du er så flink :-)

    SvarSlett
  6. P så fint :0) Nå skal jeg til Øygarden i pinsen og gleder meg til det, håper på sjøfart og båtliv denne gang ;0)

    SvarSlett
  7. Å skulle det stå....går litt fort noen ganger :0)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.