fredag 25. mai 2012

Old and grey...



10 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, men jeg savner den gamle bloggen din:-)


    Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en strålende ide, Sissel!
    Bare kom:-)

    SvarSlett
  3. Artig! Og gratulerer med nytt kamera!

    SvarSlett
  4. Hehe, måtte jo inn å se på "din blomst". Jeg synes for øvrig de avblomstrede løvetennene er flotte:-)

    // Beate :-)

    SvarSlett
  5. Hehe, måtte jo inn å se på "din blomst". Jeg synes for øvrig de avblomstrede løvetennene er flotte:-)

    // Beate :-)

    SvarSlett
  6. Hehe, måtte jo inn å se på "din blomst". Jeg synes for øvrig de avblomstrede løvetennene er flotte:-)

    // Beate :-)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, Sissel,- av den gamle grå! De tyter opp overalt her hjemme og kan egentlig ikke like dem,- men har for første gang fått øynene opp for de avblomstrede,- egentlig spennende motiv!
    Ha en riktig fin helg:)

    SvarSlett
  8. Superfina bilder av maskrosen! Många härliga och vackra bilder här nedan också :) /Susanne

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder Sissel. Ser du har mange bilder fra Øygarden i det siste, hvor er det du har hytte ? :0)

    SvarSlett
  10. Likte disse bildene! Veldig fine :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.