mandag 11. juni 2012

A day at the pier










12 kommentarer:

  1. Flotte bider - og ei praktskute!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder Sissel!

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  3. Man får lyst til en sejltur...;-D Klem

    SvarSlett
  4. Flott serie, Sissel! Og det nest nederste var jo bare dødskult!!Likte så godt de horisontale og vertikale linjene i bildet!
    Ha en riktig fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder og for en flott skute.
    Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  6. Ojj, her var altivitet du, sommeraktivitet på sjøen! Likte best ditt site jeg Sissel :-)

    Regntung hilsen fra Trøndelag.

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott skip dette! Har faktisk vært med å seile det til Skottland og tilbake, så vekker gode minner å se henne:)

    SvarSlett
  8. Herlige Bilder Sissel, faller litt for måkebilde og det siste jeg...Jeg har ikke vært på akkurat den seilbåten...men har seilt med fullriggeren Sørlandet til bla England ...så bildet vekker minner :0) Da skal jeg en snartur til Vestlandet igjen...før ny farting... - noen herlige travle uker fremover :0) Sånn er det å ha ferie. Ha en fin helg :0)

    SvarSlett
  9. Flotte bilder fra verdens vakreste by! (:

    Beklager sent svar,
    men bedre sent, enn aldri...
    Delfinen er under broen enda, ja.
    Den var borte noen dager,
    men nå er den tilbake.
    Var der i går kveld og den holdt et fantastisk fint show!

    God lørdag!

    SvarSlett
  10. Flotte bilder i kjent Sissel-stil :-)
    Jeg også falt veldig for bildet av måken, og spesielt det siste bildet. Kjempeflott!

    SvarSlett
  11. Mange flotte bilder her på bloggen siden sist jeg var her .... ikke lett å henge med på alt i ferietiden :)

    Ha en fin uke!

    Irene

    SvarSlett
  12. Hei Sissel - dette er flotte, maritime bilder og jeg hører hele tiden måkeskrik. Bra gjort!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.