torsdag 7. juni 2012

Lighthouse









6 kommentarer:

  1. Ser ut som du er på Svellingen :0) Nydelig ihvertfall :0) Skjønner jeg befinner meg på feil side av fjellet akkurat nå..for hører mor sier det er nydelig vær der i dag ;0) Ha en fine kveld Sissel, igjen vakkert og flotte bilder du viser :0)

    SvarSlett
  2. Skønne billeder af fyrtårnet, der ser smukt ud...;-) God fredag til dig..Klem..;-D

    SvarSlett
  3. Koselige bilder! Minner meg på at nå er det snart ferie :-) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Som!! jeg likte ditt andre bilde her Sissel, så annerledes det hele bli når fyret kom litt i bakgrunn, stilig stilig.

    God helg til deg, nyt den.

    SvarSlett
  5. Fyr er magiske. Dette også er lekkert og fint fotografert.

    SvarSlett
  6. Er det Svellingen fyr ?? Var der også jeg og tok noen bilder...kanskje vi plutselig møtes et sted der ute i det blå...vakkert er det no :0)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.