lørdag 21. juli 2012

Peace and harmony


12 kommentarer:

  1. Nydelig sted Sssel! Godt fotografert!
    God søndag til deg! : )

    SvarSlett
  2. Sååå vackert!! Vita näckrosor är så fina :)

    SvarSlett
  3. Virkelig harmoni og fred over dette bildet. Vakkert, Sissel :-)

    SvarSlett
  4. Ååå tru om det er samme vannet hvor jeg tok vannliljebilde for en uke siden Sissel....har ikke lagt det ut enda...men det ligner det ligner ;0) Flott bilde :0) Absolutt et nydelig sted ;0) Kanskje vi sto på samme sted ?? Hvor i Øygarden er det tatt ?? Synes det er kjekt å se flere tar bilder fra Øygarden :0)

    SvarSlett
  5. Blikket suges innover i bildet og en drømmer seg helt bort Sissel. Det er noe helt spesiellt med de vakre blomstene som hviler på vannet :-) vakkert rett og slett.

    Anneklem.

    SvarSlett
  6. Flott dybde i bildet - og jammen må jeg lete opp et navn med nøkkeroser og vannliljer! vakkert!

    SvarSlett
  7. Meget flott perspektiv og lys!

    Et nydelig sted som du flott klarer å formidle gjennom bildet ditt!

    mvh Knut

    SvarSlett
  8. Flott i hjelme, er ikke så langt unna hvor jeg er fra...har du hytte hvor ?? Jeg tok bilene på solberg...var på litt vandring jeg også :0) Vakkert og flott synes jeg :0)

    SvarSlett
  9. Flot, dejligt at se lidt billeder fra dig igen..;-D

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde, Sissel, og passende tittel. Dette er symbolet på fred og ro! Virkelig fint perspektiv og lys i bildet! Skulle ha lagt inn en kommentar på det siste bildet ditt også, men får det bare halvveis synlig pga dårlig nett tilgang her på hytta, så jeg ser innom igjen etter ferien:)
    Ha en riktig fin søndag:)

    SvarSlett
  11. So gorgeous...
    MONET soul is not far !
    Best regards from Paris,

    Pierre

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.