onsdag 1. august 2012

Lovers at the brigde



8 kommentarer:

  1. Nydelig sephia bilde!
    Ja makro er så utrolig herlig. Jeg kan bruke timer i slengen med den linsen på kamera, og jeg glemmer både tid og sted :-) Jeg har noe Nikon utstyr jeg skal selge, så hvis du tilfeldigvis har Nikon, og tilfeldigvis ikke har kjøpt makro - så har jeg en nesten ubrukt 105mm Nikkor makro til salgs :-)

    SvarSlett
  2. Kjempebra bilde - her traff du blink!

    SvarSlett
  3. Veldig flott bilde, Sissel, og den flotte sephia tonen gir meg følelsen av en gammel filmplakat!
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  4. Godt sett og fanget! Liker behandlingen du har gitt bildet med sepia og blurring og hvor paret står skarpe tilbake.

    mvh Knut

    SvarSlett
  5. Flot og du kan jo også lave "spionbilleder"..Klem..;-D

    SvarSlett
  6. Beautiful climatic photograph. I am greeting

    SvarSlett
  7. Godt observert dette! Og litt sånn gamledager over bildet! Veldig bra!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.