mandag 27. august 2012

Notre Dame










6 kommentarer:

  1. Vet du, jeg har aldri vært i Frankrike. Skulle nå gjerne vært i Paris og sett meg rundt - blandt annet her! Flott bygning det der!

    SvarSlett
  2. Det er en fantastisk bygning, flot i s/h..Klem og god uge til dig..

    SvarSlett
  3. Flotte arkitekturbilder!

    Gjør seg godt i S/H

    SvarSlett
  4. Vakkert! Det er en staselig bygning det der, og det klarer du flott å formidle!

    SvarSlett
  5. Flotte bilder som passer perfekt i s/h. Så mange detaljer.
    Jeg var akkurat i Paris selv..., men det var kun i bil bare for å ha vært der.. siden det var litt flaut å dra til Frankrike flere ganger uten å ha vært i Paris, hehe. Så jeg knipset alle bildene mine fra passasjersiden:-) Så ikke noe til denne bygningen.

    Ha en god kveld:-)

    SvarSlett
  6. Fransk stemning i sort og hvitt.Flott! Vi var der sist vår, men køen var på ca 100km og vi orket ikke annet enn å beundre bygget fra utsiden og ta oss en fin tur langs elven.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.