torsdag 2. august 2012

Water mirroring I







5 kommentarer:

  1. Vakkert Sissel, hvor i verden er du ? :0)

    SvarSlett
  2. Lurte på hvor bildene var tatt ;0) Mener å huske du bodde i Bergen ;0) hehe....
    (Ps ! Som svar på spm. ditt : Jeg bor ikke i Øygarden, men er født og oppvokst der og er der støtt...barndomshjem og familie der (Nordvik) :0) Så ofte vestover, da jeg bor i Oslo - men er ikke alltid jeg får tid til å ta bilder eller turer rundtomkring da men :0)

    SvarSlett
  3. Stilig! Det gjelder å ha øynene med seg ja, for motivene finner man når man minst venter det.

    SvarSlett
  4. Masse flott å hvile øynene på siden jeg var på beøsk i bloggen din sist Sissel. Bare elsket bilde av de to på broen, fargevelget i det bilde var bare sånn *smukk* etter mitt skjønn. Ja, åsse refleksoner er jo alltid spenennde å leke med :-) og det enten vannet er stille eller litt i bevegelse, noe du har fått godt frem her.

    Klem.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.