mandag 3. september 2012

1 picture, 4 different expressions




 
 
 




7 kommentarer:

  1. Flott bilde! Gøy med forskjellig uttrykk.
    Likte godt perspektivet i bildet:-)
    Så flink du er, Sissel!

    Klem

    SvarSlett
  2. Flot billede jeg kan bedst lide det første og det sidste..Flot i sepiafarvet...Klem og god uge til dig..;-D

    SvarSlett
  3. Jg skroller skroller og ser og ser og vet jammen ikke helt, men tror ditt andre er det aller beste i denne serien. Likte fargetonen å, litt som tatt ut fra en gammel fin film, vakkre romantisk sådan :-))

    Undret med ett å Sissel hvor du har feriert i sommer, hvor er dette? liksom litt arkitektur som minner om London??

    SvarSlett
  4. Spennende å leke med forskjellig redigering. Jeg lker godt å bruke blur i forskjellige sammensetninger :) Får lyst til å ta med meg kamera til en storby når jeg ser disse bildene :) Flott motiv :)

    //Beate

    SvarSlett
  5. Flotte bilder!
    Liker best det første, uten etterbehandling (?)

    God uke til deg! ; )

    SvarSlett
  6. Spennende! Jeg tror nesten jeg likte det nest siste best jeg, den våte? asfalten i fokus fasinerte meg.

    SvarSlett
  7. Spennende variasjoner!

    Jeg likte best bilde nr 2 jeg!

    mvh Knut

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du vil legge igjen noen ord, kom gjerne med råd og tips.